up and away :P

Höhö, har varit ledig typ hela dac nu ;D fett skönt, nu e det jag som ligger kvar i sängen medans nån annan får upp o gå ;) tihi...Har beslutat att plugga till körkort ist för skoter och köpa mig en bil :D Lutar mellan V-v70 cross contry eller om man köper sig en A-a6 1,8T quattro ;)Blir nog finte de, men först körkortat :) ska snart på halkbana och sen riskettan så fort som möjligt, satt vi kan ut och åka Dit gumman vill :D jag kör nog med mer än glädje ;) Ser fram emot halkan, man måste kugga för att klara :P visst kan jag göra det med flit, men vafan jag som kan hantera en bil:P aja, det klara jag nog :P ne nu ska jag röka och dricka sista kaffet, sen film med min skjuka (igen) Älskling å film :O ovanligt ;) kanske vuxen film då ;) Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0