.......

Du ska veta att allt e inte förstört, allt går att lösa med tiden! om man ger den, jag vet vad du gjorde men jag e inte den som ger upp så där, visst e det fuck upp i huvve på mig och en miljon frågor av samma typ varför! Men det har väll sina anledningar!? What so ever e de jag vill komma fram till e att jag Älskar dig för mycket för att vi ska släppa allt, jag är då mer villig att bygga upp allt som är fel och har rammlat åt sidan, åter så kanske det var nått stort som behövde hända för att vi/du ska inse vad vi betyder med varandra...vet ej, men du är allt! vet inte riktigt hur jag ska gå till väga med saken än, men jag e glömmsk ;) det här glömmer jag med, inte lika lät men jag kan, det vet jag för jag känner det... ALLA i hela världen kan fucka sig om dom tyckar jag gör fel, för det är mitt jävla hjärta och jag är precis medveten om vad jag gör!= GER MITT LIVS STÖRSTA KÄRLEK EN NY CHANS....att bevisa sin kärlek till mig... Det jag vill e att prata med dig med, för det blir lätare att besluta vad vi ska göra om vi är själva, klart att jag kan säkert ändra mitt svar efter det jag med, men chansen till det är så liten...För liten... Men? Jag följer vad som är bäst för mig...gör det du med! Love you long time <3 Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0