hurt....

Ja vad ska man göra? När du inte inser vad du har gjort mot mig, jag har all rätt i världen att vara besviken, arg och ledsen!! men det skiter du i, du har ju dig själv och tänka på aa!! Men en sak ska du veta, om du ska fortsätta så kommer det inte krävas "lite" mer som du var förut, det ska vara mycket, mycket mer!! Du ska inse att du ska arbeta upp allt, och du ska bry dig, inte skita i mig! men märker inte vad man har fören man har förlora det! men det e ju nått du inte förstår!! Börja kämpa för det du vill ha innan jag inte orkar mer, för på det här sättet så så blir jag mer nertryckt än nånsin!! Visa dina känslor, det kan vara en jävla bra start att visa att du bryr dig med!! Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback