Mycket planerat :)

Ja det börjar faktist bli lugnare innom mig, nu ser jag vad du går för och hur mycket du egentligen bryr dig!! Du tar inte ansvar över det du gjort, du visar ingenting!! som om du inte gjort nått fel, ööö och då e det dags å vakna upp för lilla flickan, du har då ett problem!! Aja, ska upp till ö-vik imorrn eller tidigt på fredag :P nya tattueringar (ingen försöks kannin jag e);) :P ska stanna där tills torsdag eller fredag :P skönt, ska upp till R och spela och röka och dricka kaffe :P som back old day´s:) Ja, väll i ö-vik ska jag träffa en gammal tjej kompis som jag inte har träffat på flera jävla år :) ska bli skönt med omväxling ;) Men jag e ialf inte ute efter mer än vänskapp!!(för jag vet bättre) :O :P Ne, nu blir det röka och kaffe :P Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0