WTF!!!

Vafan håller jag på med? Är jag så jävla patetisk, att jag springer efter dig när det verkligen inte är jag som ska göra det, är jag så förälskad i dig att jag inte tänker alls!!! HAR aldrig nånsin känt mig så rädd i hela mitt liv, inte varit så jävla ledsen heller! Alltså vad förstår du inte, BRY dig kram mig gör allt du kan, jag behöver allt jag kan få, inte nå ignorerande nedtryckandes!! Gör vad fan som krävs om du vill ha den här chansen, jag älskar dig så otroligt mycket så jag förlåter dig för detta!!? WTF, öppna dig nån jävla gång, känn på du a hur det känns att bry sig och utrycka sig!! Jag gick inte för nånting annat än att jag vart ledsen, det där var inte vad jag förvänta mig från dig när jag gick till dig... over and out

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vilken tur att du kände till att vi inte skulle prata den kvällen and you know why, men ändå....

2011-01-24 @ 07:31:09
URL: http://milaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0