:)

Peace is love:) Love is caring ...... fuck this, now I take a smoke, not just any smoke whatsoever, this is a SMOKE;) höhö, Shiiieet vad evigheter sen man var här :P Höhö, like care then :P Skriver nu bara för att jag har såååå tråkigt, men en timme till så blir det nog lite, (Bara lite) Roligare :P ähhh, egentligen varför jag inte skrivit e för att jag har haft så mycket annat å göra ofc :P Saker och ting börjar ju bli awesome nu :D Kärlek osv :D <3 OCH JA, du är och kommer alltid vara Bjärtrå´s....Bara Bjärtrå´s???? HAHAHAHAHAHAHA, jo tjena mitt bena va ;) Dags att CHILLA VAFAN :P Har slutat rökt, snusar för att lugna ner lungorna satt jag lägger av helt :P Finns annat att lägga pengar på ;) (Schhhhhh) ;) Sen så har man skaffat en REAL car, en bil som jag alltid velat ha :D Volvo 850, soooo awesome e de med, och hör och häpna....Den ÄR helt laglig fan :D Haha, Ne den här blir bara slit och släng, ska införskaffa mig en Volvo 855R nu i sommar :D Det blir den jag lägger pengarna på, har ju inge som suger pengarna av en nu så ;) ne, Fifan om man ska kolla vidare, a just ja, Riskettan e bokad :D Körning och upp skrivning blir nog i mitten eller slutet av APRIL :D YEAH Bitch´s :P over and out Ps: I like you :-* :') <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0